Menu Zamknij

Procedura zakupu

ZAKUP BILETÓW

Obecnie akceptujemy następujące metody płatności (będziesz mieć możliwość wybrania metody płatności podczas składania zamówienia):

  • Przelewy24
  • Przlew bankowy*
  • Płatność gotówką w dniu wydarzenia**

Połączenie z naszą witryną z koszyka wykorzystuje ważny, zaufany certyfikat SSL (ważny HTTPS) na bezpiecznym połączeniu TLS oraz silną wersję protokołu i zestaw szyfrowania.

Karty kredytowe i debetowe mają umieszczony kod bezpieczeństwa. W przypadku większości kart będzie to 3-4 cyfrowy numer umieszczony z tyłu. W przypadku kart American Express znajdziesz 3-4-cyfrowy numer wydrukowany na przedniej stronie karty.

Nie potrzebujesz konta, aby złożyć zamówienie, ale posiadanie konta umożliwia zapisywanie danych osobowych i przeglądanie poprzednich zamówień. Należy pamiętać, że nie przechowujemy żadnych informacji dotyczących płatności na Twoim koncie. Możesz utworzyć konto klikając tutaj lub wyrażając zgodę podczas składania zamówienia.

1. W celu zamówienia biletu za pośrednictwem Got Ticket? na wydarzenia kupujący zobowiązany jest do wypełnienia formularzu oraz zaakceptowania regulaminu sklepu internetowego www.gotticket.pl. W przypadku zakupu biletów dla firm w formularzu prosimy podać dane do wystawienia faktury.

2. Po wypełnieniu powyższych danych zostaniemy przekierowani do systemu płatności online lub otrzymamy na nasz adres e-mail wiadomość zwrotną z pełnymi danymi do przelewu. Prosimy sprawdzać skrzynkę SPAM bardzo często wiadomości te trafiają właśnie tam.

3. Ksiegowanie zakupionych biletów odbywa się do 3 dni roboczych po upływie tego czasu rezerwacja biletu zostaje anulowana. W innych przypadkach zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub e-mail.

4. Po zaksięgowaniu gotówki na naszym koncie bilet wysyłany jest niezwłocznie do naszego klienta w formie pdf e-mailem lub listem do 2 dni roboczych. W przypadku braku korespondencji prosimy o kontakt pod adresem info@gotticket.pl.

5. Bilet upoważnia do jednorazowego wejścia na imprezę każda próba duplikowania biletu będzie próbą oszustwa i grozi wydaleniem z miejsca imprezy.

6. Bilety NIE są biletami imiennymi więc jeśli regulamin organizatora wydarzenia nie zabrania odsprzedania biletów to istnieje taka możliwość. Jednak przed dokonaniem sprzedaży prosimy o sprawdzenie regulaminu organizatora wydarzenia.

 

ZWROTY BILETÓW / REZERWACJI

1. Brak prawa odstąpienia od umowy

Klientowi zawierającemu umowę zakupu biletu w formie online poprzez stronę Got Ticket? zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 roku) nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

2. Zwroty

Jeżeli regulamin Organizatora danego wydarzenia przewiduje zwrot biletów w procedurze zwrotu będą miały zastosowanie poniższe zasady.

W przypadku zwrotu biletu, Got Ticket? będzie zobowiązany do zwrotu na rzecz Klienta ceny za bilet lub sprzedaży biletu na inne wydarzenie w przypadku i w zakresie kwot otrzymanych na ten cel przez Got Ticket?. W przypadku uzyskania przez Got Ticket? od Organizatora wydarzenia informacji o odwołaniu wydarzenia lub zmianie jej daty, lub godziny, Got Ticket? podejmie działania w celu, jak najszybszego przekazania takich informacji klientom.

3. Zwrot w przypadku odwołania wydarzenia lub zmiany terminu wydarzenia

Aby dokonać zwrotu biletu w przypadku odwołania lub zmiany terminu wydarzenia prosimy o przesłanie maila na adres info@gotticket.pl podając informację o chęci zwrotu biletu oraz numer rezerwacji. W przypadku płatności przelewem środki zwracane są na numer rachunku bankowego, z którego została wykonana płatność za bilet, chyba że Klient wskaże inny numer rachunku wysyłając email z konta pocztowego podanego w zamówieniu. W przypadku płatności kartą płatniczą informację o płatności kartą należy podać w zgłoszeniu. Środki zostaną zwrócone na rachunek karty, którą dokonano płatności za bilet. Od momentu, gdy otrzymają Państwo wiadomość mailową, że środki zostały przekazane do zwrotu Got Ticket? ma 14 dni roboczych na dokonanie autoryzacji tej płatności.