Oficjalne Wyjazdy LAS Camp Festival 2018

Miejsce: Paczyn, Polska

Termin: 28.06-1.07.2018

BILETY:

Już od 150 zł
Warszawa I Pula
do 30.04.2018
Ilość:
150PLN
Warszawa II Pula
do 27.06.2018
Ilość:
170PLN
Już od 100 zł
Łódź I Pula
do 30.04.2018
Ilość:
100PLN
Łódź II Pula
do 27.06.2018
Ilość:
120PLN
Już od 70 zł
Wrocław I Pula
do 30.04.2018
Ilość:
70PLN
Wrocław II Pula
do 27.06.2018
Ilość:
90PLN
Już od 160 zł
Kraków I Pula
do 30.04.2018
Ilość:
160PLN
Kraków II Pula
do 25.06.2018
Ilość:
180PLN
Już od 140 zł
Katowice I Pula
do 30.04.2018
Ilość:
140PLN
Katowice II Pula
do 25.06.2018
Ilość:
160PLN
Już od 100 zł
Opole I Pula
do 30.04.2018
Ilość:
100PLN
Opole II Pula
do 25.06.2018
Ilość:
120PLN

Ahoj Przyjaciele z Lasu !

Przy współpracy z organizatorami LAS Camp Festival 2018 przygotowaliśmy dla wszystkich leśnych ludków, miłośników przyrody, muzyki elektronicznej i nie tylko opcje wyjazdowe na największy festiwal undergroundowy na Dolnym Śląsku. Idea jest prosta integracja od samego początku podróży! Dostarczamy dla was komfortowe autokary, którymi bezpiecznie dojedziecie na miejscu festiwalu oraz wrócicie do domu . Wyjazdy organizujemy na 2 trasach :

1 Trasa: Warszawa - Łódź - Wrocław - LAS

2 Trasa: Kraków - Katoiwce - Wrocław - LAS

Dodatkowo w przypadku dużego zainteresowania uruchomimy również opcję przejazdu na LAS Camp Festival 2018 w piątek 28.06.2018 na trasie Wrocław - LAS oraz powrót w dniu 1.07.2018

Szczegółowe miejsca oraz godziny odjazdów z poszczególnych miast opublikujemy dnia 15.06.2018

Kilka informacji o LAS Camp Festival 2018:

Four days, three stages, two worlds, one forest!

[ENG]

Las project is the music gathering in the wild (amongst nature). We do not stick to one place but every time try to find something more suitable, some sun-kissed, sweet-smelling, awe-inspiring place. We are preparing great ideas for the whole year, so you could spend 4 days dancing, meeting people and enjoying workshops. We are the biggest electronic open air music festival in Lower Silesia and one of the biggest underground projects in Poland. We strongly encourage you to be a part of our event – our LAS family, experience this magical atmosphere, forget the big city and enjoy the music in the very heart of the forest. We guarantee you something like “falling in love".

[PL]

LAS to myzyczna podróż po wielu krainach. Za każdym razem staramy się dobrać odpowiednio miejsce imprezy, tak aby odnaleźć pełne słońca, pachnące i wzbudzające podziw leśne przestrzenie. Cały rok przygotowujemy się, abyście przez te cztery dni mogli się wyszaleć, poznać ludzi podobnych do siebie i uczestniczyć w wyjątkowych warsztatach. Jesteśmy największym elektronicznym festiwalem "open air" na Dolnym Śląsku i jednym z największych projektów undergroundowych w Polsce. Ze szczerego serca zachęcamy Cię abyś wziął udział w naszym wydarzeniu – poznał Leśną rodzinę, poczuł magiczną atmosferę, zapomniał o wielkomiejskim zgiełku i cieszył się starannie wyselekcjonowaną muzyką w sercu lasu. Pamiętasz jak to było być w stanie głębokiego zauroczenia?

contact:

✮ workshops & market shops: workshops@lastribe.pl

✮ art instalations: art@lastribe.pl

Portal obsługi rezerwacji oraz sprzedaży biletów online powstał z myślą o łatwym sposobie zakupu biletów na wydarzenia kulturalne, koncerty, festiwale, konferencje, szkolenia. Współpracujemy z lokalnymi,krajowymi i zagranicznymi organizatorami wydarzeń tym samym w naszej ofercie na bieżąco pojawiają się bilety na różnego rodzaju wydarzenia krajowe i zagraniczne. Świadczymy sprzedaż biletów osobą indywidualnym, firmą, a także zajmujemy się strategią i promocją eventów poprzez kampanie społecznościowe. Udostępniamy naszym organizatorom i partnerą dostęp do sprawdzonych i skutecznych narzędzi sprzedaży biletów online dzięki którym na bieżąco mogą kontrolować zapotrzebowanie na dany produkt.

Polityka Prywatności & Cookies Got Ticket

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Polityka Prywatności portalu obsługującego rezerwacje oraz sprzedaż biletów online ma charakter informacyjny oraz ma zastosowanie dla klientów i użytkowników portalu.

2. Podmiotem odpowiedzialnym za obsługę oraz sprzedaż jest firma MZ EVENTS Mateusz Zarzecki ul. Reymonta 43/15 46-100 Namysłów NIP 7521444312 REGON 365084706 info@gotticket.pl.

3. Dane osobowe Użytkownika i Klienta są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.) (zwana dalej: Ustawą o ochronie danych osobowych) oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

4. Podmiot odpowiedzialny za obsługę oraz sprzedaż biletów zapewnia, że zbierane przez niego dane są przetwarzane zgodnie z prawem w celu poprawnej weryfikacji klientów oraz użytkowników portalu.

PRZETWARZANIE DANYCH

1. Do przetwarzania danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, stosuje się przepisy tej ustawy, o ile przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną nie stanowią inaczej.

2. Organizator może przetwarzać następujące dane osobowe Użytkownika niezbędne do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego między innymi:
- Nazwisko i imiona Użytkownika;
- Login oraz hasło do systemu, adres IP;
- Adres do korespondencji, jeżeli zamawiający reprezentuje firmę i chce otrzymać fakturę to dodatkowo nazwę i siedzibę firmy oraz jej nr NIP; - Adresy elektroniczne Użytkownika.

3. Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie przez Organizatora jego danych osobowych w celu realizacji umowy sprzedaży Biletu oraz obsługi zwrotów i reklamacji. Użytkownik wyraża także zgodę na przetwarzanie i przekazywanie jego danych osobowych do podmiotów współpracujących z Organizatorem w celu realizacji umowy sprzedaży Biletu.

4. Użytkownik może wyrazić zgodę na przetwarzanie przez Organizatora jego danych osobowych w celach:
- marketingowych związanych ze sprzedażą Biletów na Imprezy, np. dostarczaniem newsletterów informujących o aktualnych i planowanych Imprezach, - statystycznych,

5. Każdej osobie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą na zasadach określonych w art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002 Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).

6. W celu realizacji umów lub dokonania innej czynności prawnej z Użytkownikiem Organizator może przetwarzać inne dane niezbędne ze względu na właściwość świadczonej usługi lub sposób jej rozliczenia.

COOKIES

1.Portal obsługujący rezerwację oraz sprzedaż biletów Got Ticket nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika portalu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3. Podmiotem uzyskującym dostęp do plików cookies jest MZ EVENTS Mateusz Zarzecki ul.Reymonta 43/15 46-100 Namysłów NIP 7521444312 REGON 365084706 info@gotticket.pl.

4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

a) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy portalu korzystają ze stron internetowych,

b) utrzymanie sesji Użytkownika portalu (po zalogowaniu), dzięki której ponowne logowanie do serwisu nie wymaga wpisywania loginu i hasła,

c) dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych, pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do potrzeb Użytkownika.

5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

6. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

7. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika portalu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE REGULAMINU

1. Niniejszy Regulamin ma charakter informacyjny i jest uregulowany prawnie oraz odnosi się do sprzedaży biletów za pośrednictwem portalu www.gotticket.pl

2. Sprzedaż biletów za pośrednictwem www.gotticket.pl jest prowadzona przez firmę :

MZ EVENTS Mateusz Zarzecki
ul.Reymonta 43/15
46-100 Namysłów
NIP: 7521444312

3. Zakup biletów realizowany jest przy pomocy przelewu elektronicznego lub przelewu tradycyjnego bądź stacjonarnie jeśli na stronie wydarzenia pojawi się taka informacja.

4. Zakup na stronie www.gotticket.pl biletów oznacza jednoczesną akceptację REGULAMINÓW sporządzonych przez organizatorów wydarzenia.

5. Zakupiony bilet jest dokumentem upoważniającym do wejścia na teren wydarzenia oraz uczestnicwa w nim.

6. Bilet można wykorzystać tylko raz i podlega on weryfikacji przy wejściu na wydarzenie.

7. Pojedynczy bilet upoważnia do wejścia na teren wydarzenia tylko jedną osobę.

8. Bilet który został skopiowany bądź przerobiony w jakikolwiek sposób jest nieważny oraz będzie podlegać usunięciem bądź nie wpuszczeniem na teren wydarzenia.

9. Bilet który jest nieczytelny oraz nie może zostać zweryfikowany nie upoważnia do wejścia na teren wydarzenia.

10. Do ceny biletu doliczana jest automatycznie prowizja za płatność online w wysokości 2% ceny biletu.

II. SPRZEDAŻ BILETÓW

1. W chwili zakupu biletu pomiędzy www.gotticket.pl, a kupującym zostaje zawarta umowa sprzedaży, która jest uwarunkowana prawnie kodeksem cywilno-prawnym.

2. Po dokonaniu zakupu przez kupującego niezbędne jest wypełnienie danych osobowych według wzoru formularza podanego na stronie.

3. W celu sfinalizowania zakupu na wydarzenie konieczne jest opłacenie zamówionego biletu w ciągu 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. W przypadku braku zaksięgowania płatności w ciągu 3 dni roboczych zamównienie będzie automatycznie anulowane.

4. Po zaksięgowaniu płatności kupujący otrzyma poprzez e-mail potwierdzenie oraz bilet na wydarzenie w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze. W przypadku płatności w przed dzień wydarzenia konieczne jest przesłanie potwierdzenia wykonanego przelewu. Zapraszamy do kontaktu z biurem obsługi.

5. Zastrzegamy sobie rownież prawo do odbioru biletów w punktach stacjonarnych w których będzie rownież prowadzona sprzedaż biletów na wydarzenia za pośrednictwiem www.gotticket.pl.

III. ODWOŁANIE WYDARZENIA / ZWROTY ZAKUPIONYCH BILETÓW

1. Organizatorowi wydarzenia przysługuję prawo do:

a) Odwołania wydarzenia bez podania przyczyny.

b) Odmówienia wstępu na wydarzenie jeśli osoba znajduje się pod wpływem środków odurzających, alkoholu, jest agresywna oraz powoduje zagrożenie dla innych uczestników wydarzenia. Sytuacje w/w będą miały zastosowanie kodeksu karnego oraz będą zgłaszane odpowiednim służbą porządkowym.

c) Zmiany programu wydarzenia oraz do zmiany miejsca posiadaczowi biletu, na zasadach określonych w Regulaminach dotyczących wydarzenia.

d) Udzielenia rekompensaty w postaci rownowartości biletu/ów na inne wydarzenia lub zwrot kosztów biletów z tytułu odwołania wydarzenia przez www.gotticket.pl oraz Organizatora wydarzenia jeśli w regulaminie Organizator nie zastrzegł sobie do tego prawa.

e) Zwrot zakupionych biletów jest możliwy w ciągu 2 dni od momentu zakupionego biletu na wydarzenie. W przypadku zwrotów prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

IV. Brak prawa odstąpienia od umowy / reklamacje.

1.Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji w terminie do 14 dni jeśli oferta przedstawiona na stronie wprowadziła w błąd kupującego.

2. W przypadku reklamacji zakupionego biletu www.gotticket.pl rozpatrzy taką reklamację w termienie do 3 dni roboczych.

3. Reklamację oraz pytania z nią związane prosimy kierować do biura obsługi klienta.

4. Kupującemu zawierającemu umowę za pośrednictwem portalu www.gotticket.pl poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy , zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 roku). Jednak sytuacje nadzwyczajne jesteśmy w stanie rozpatrzyć pozytywnie dla obu stron.

V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 26 lipca 2010 r. sprzedaż biletów w zakresie zamówienia i płatności drogą internetową nie podlega fiskalizacji, w związku z czym Kupujący nie otrzymuje paragonu fiskalnego.

2. Zastrzegamy sobie prawo do dokonywania zmian w obecnym Regulaminie. Zmiany w aktualnym Regulaminie nie mogą naruszać obecnych praw Klientów.

3. Kupujący może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną lub podmiotów z nim współpracujących zgodnie z ustawą z dn. 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j, Dz. U. 2013.142 z dnia 03.12.2013 r. z późn. zm.) podając adres e-mail na jaki ta informacja ma być wysyłana.

4. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się obowiązujące przepisy prawne oraz cywilno-prawne.

5. Administratorem danych osobowych Kupujących jest właściciel strony www.gotticket.pl. Dane przez Kupujących podawane są dobrowolnie i przysługuje im prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. W celu poprawnej realizacji zamówień www.gotticket.pl przetwarza dane osobowe które są niezbędne do realizacji umowy sprzedaży pomiędzy kupującym, a sprzedającym podmiotem jakim jest www.gotticket.pl.

Chcę otrzymać kopię wiadomości

* Pola obowiązkowe

ZAKUP BILETÓW

1. W celu zamówienia biletu za pośrednictwem Got Ticket? na wydarzenia kupujący zobowiązany jest do wypełnienia formularzu oraz zaakceptowania regulaminu sklepu internetowego www.gotticket.pl. W przypadku zakupu biletów dla firm w formularzu prosimy podać dane do wystawienia faktury.

2. Po wypełnieniu powyższych danych zostaniemy przekierowani do systemu płatności online lub otrzymamy na nasz adres e-mail wiadomość zwrotną z pełnymi danymi do przelewu. Prosimy sprawdzać skrzynkę SPAM bardzo często wiadomości te trafiają właśnie tam.

3. Ksiegowanie zakupionych biletów odbywa się do 3 dni roboczych po upływie tego czasu rezerwacja biletu zostaje anulowana. W innych przypadkach zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub e-mail.

4. Po zaksięgowaniu gotówki na naszym koncie bilet wysyłany jest niezwłocznie do naszego klienta w formie pdf e-mailem lub listem do 2 dni roboczych. W przypadku braku korespondencji prosimy o kontakt pod adresem info@gotticket.pl.

5. Bilet upoważnia do jednorazowego wejścia na imprezę każda próba duplikowania biletu będzie próbą oszustwa i grozi wydaleniem z miejsca imprezy.

6. Bilety NIE są biletami imiennymi więc jeśli regulamin organizatora wydarzenia nie zabrania odsprzedania biletów to istnieje taka możliwość. Jednak przed dokonaniem sprzedaży prosimy o sprawdzenie regulaminu organizatora wydarzenia.

ZWROTY BILETÓW / REZERWACJI

1. Brak prawa odstąpienia od umowy

Klientowi zawierającemu umowę zakupu biletu w formie online poprzez stronę Got Ticket? zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 roku) nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

2. Zwroty

Jeżeli regulamin Organizatora danego wydarzenia przewiduje zwrot biletów w procedurze zwrotu będą miały zastosowanie poniższe zasady.

W przypadku zwrotu biletu, Got Ticket? będzie zobowiązany do zwrotu na rzecz Klienta ceny za bilet lub sprzedaży biletu na inne wydarzenie w przypadku i w zakresie kwot otrzymanych na ten cel przez Got Ticket?. W przypadku uzyskania przez Got Ticket? od Organizatora wydarzenia informacji o odwołaniu wydarzenia lub zmianie jej daty, lub godziny, Got Ticket? podejmie działania w celu, jak najszybszego przekazania takich informacji klientom.

3. Zwrot w przypadku odwołania wydarzenia lub zmiany terminu wydarzenia

Aby dokonać zwrotu biletu w przypadku odwołania lub zmiany terminu wydarzenia prosimy o przesłanie maila na adres info@gotticket.pl podając informację o chęci zwrotu biletu oraz numer rezerwacji. W przypadku płatności przelewem środki zwracane są na numer rachunku bankowego, z którego została wykonana płatność za bilet, chyba że Klient wskaże inny numer rachunku wysyłając email z konta pocztowego podanego w zamówieniu. W przypadku płatności kartą płatniczą informację o płatności kartą należy podać w zgłoszeniu. Środki zostaną zwrócone na rachunek karty, którą dokonano płatności za bilet. Od momentu, gdy otrzymają Państwo wiadomość mailową, że środki zostały przekazane do zwrotu Got Ticket? ma 14 dni roboczych na dokonanie autoryzacji tej płatności.