Menu Zamknij

Regulamin

Clothes that mean business

— I. POSTANOWIENIA OGÓLNE REGULAMINU

1. Niniejszy Regulamin ma charakter informacyjny i jest uregulowany prawnie oraz odnosi się do sprzedaży biletów za pośrednictwem portalu www.gotticket.pl

2. Sprzedaż biletów za pośrednictwem www.gotticket.pl jest prowadzona przez firmę :

MZ EVENTS Mateusz Zarzecki
ul.Reymonta 43/15
46-100 Namysłów
NIP: 7521444312

3. Zakup biletów realizowany jest przy pomocy przelewu elektronicznego lub przelewu tradycyjnego bądź stacjonarnie jeśli na stronie wydarzenia pojawi się taka informacja.

4. Zakup na stronie www.gotticket.pl biletów oznacza jednoczesną akceptację REGULAMINÓW sporządzonych przez organizatorów wydarzenia.

5. Zakupiony bilet jest dokumentem upoważniającym do wejścia na teren wydarzenia oraz uczestnicwa w nim.

6. Bilet można wykorzystać tylko raz i podlega on weryfikacji przy wejściu na wydarzenie.

7. Pojedynczy bilet upoważnia do wejścia na teren wydarzenia tylko jedną osobę.

8. Bilet który został skopiowany bądź przerobiony w jakikolwiek sposób jest nieważny oraz będzie podlegać usunięciem bądź nie wpuszczeniem na teren wydarzenia.

9. Bilet który jest nieczytelny oraz nie może zostać zweryfikowany nie upoważnia do wejścia na teren wydarzenia.

10. Do ceny biletu doliczana jest automatycznie prowizja za płatność online w wysokości 2% ceny biletu.

 

— II. SPRZEDAŻ BILETÓW

1. W chwili zakupu biletu pomiędzy www.gotticket.pl, a kupującym zostaje zawarta umowa sprzedaży, która jest uwarunkowana prawnie kodeksem cywilno-prawnym.

2. Po dokonaniu zakupu przez kupującego niezbędne jest wypełnienie danych osobowych według wzoru formularza podanego na stronie.

3. W celu sfinalizowania zakupu na wydarzenie konieczne jest opłacenie zamówionego biletu w ciągu 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. W przypadku braku zaksięgowania płatności w ciągu 3 dni roboczych zamównienie będzie automatycznie anulowane.

4. Po zaksięgowaniu płatności kupujący otrzyma poprzez e-mail potwierdzenie oraz bilet na wydarzenie w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze. W przypadku płatności w przed dzień wydarzenia konieczne jest przesłanie potwierdzenia wykonanego przelewu. Zapraszamy do kontaktu z biurem obsługi.

5. Zastrzegamy sobie rownież prawo do odbioru biletów w punktach stacjonarnych w których będzie rownież prowadzona sprzedaż biletów na wydarzenia za pośrednictwiem www.gotticket.pl.

 

— III. ODWOŁANIE WYDARZENIA / ZWROTY ZAKUPIONYCH BILETÓW

1. Organizatorowi wydarzenia przysługuję prawo do:

a) Odwołania wydarzenia bez podania przyczyny.

b) Odmówienia wstępu na wydarzenie jeśli osoba znajduje się pod wpływem środków odurzających, alkoholu, jest agresywna oraz powoduje zagrożenie dla innych uczestników wydarzenia. Sytuacje w/w będą miały zastosowanie kodeksu karnego oraz będą zgłaszane odpowiednim służbą porządkowym.

c) Zmiany programu wydarzenia oraz do zmiany miejsca posiadaczowi biletu, na zasadach określonych w Regulaminach dotyczących wydarzenia.

d) Udzielenia rekompensaty w postaci rownowartości biletu/ów na inne wydarzenia lub zwrot kosztów biletów z tytułu odwołania wydarzenia przez www.gotticket.pl oraz Organizatora wydarzenia jeśli w regulaminie Organizator nie zastrzegł sobie do tego prawa.

e) Zwrot zakupionych biletów jest możliwy w ciągu 2 dni od momentu zakupionego biletu na wydarzenie. W przypadku zwrotów prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

2. Zakup biletów w czasie obostrzeń oraz trwającej Pandemii Koronowirusa SARS CoV-2. Wszystkie osoby zamawiające bilety na obecne wydarzenia zobowiązane są do

a) Poświadczenia o odbytym pełnym szczepieniu lub 14 dniach od przyjętej pierwszej dawki

b) W przeciągu 48h od rozpoczęcia wydarzenia wykonywałeś test, jeśli wynik jest negatywny zabierz test w formie papierowej lub digital ze sobą

c) Przedstawienia oświadczenia w którym zaopiniowany stan zdrowia  przez lekarza upoważnia do uczestniczenia w wydarzeniu

— IV. Brak prawa odstąpienia od umowy / reklamacje.

1.Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji w terminie do 14 dni jeśli oferta przedstawiona na stronie wprowadziła w błąd kupującego.

2. W przypadku reklamacji zakupionego biletu www.gotticket.pl rozpatrzy taką reklamację w termienie do 3 dni roboczych.

3. Reklamację oraz pytania z nią związane prosimy kierować do biura obsługi klienta.

4. Kupującemu zawierającemu umowę za pośrednictwem portalu www.gotticket.pl poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy , zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 roku). Jednak sytuacje nadzwyczajne jesteśmy w stanie rozpatrzyć pozytywnie dla obu stron.

 

— V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 26 lipca 2010 r. sprzedaż biletów w zakresie zamówienia i płatności drogą internetową nie podlega fiskalizacji, w związku z czym Kupujący nie otrzymuje paragonu fiskalnego.

2. Zastrzegamy sobie prawo do dokonywania zmian w obecnym Regulaminie. Zmiany w aktualnym Regulaminie nie mogą naruszać obecnych praw Klientów.

3. Kupujący może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną lub podmiotów z nim współpracujących zgodnie z ustawą z dn. 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j, Dz. U. 2013.142 z dnia 03.12.2013 r. z późn. zm.) podając adres e-mail na jaki ta informacja ma być wysyłana.

4. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się obowiązujące przepisy prawne oraz cywilno-prawne.

5. Administratorem danych osobowych Kupujących jest właściciel strony www.gotticket.pl. Dane przez Kupujących podawane są dobrowolnie i przysługuje im prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. W celu poprawnej realizacji zamówień www.gotticket.pl przetwarza dane osobowe które są niezbędne do realizacji umowy sprzedaży pomiędzy kupującym, a sprzedającym podmiotem jakim jest www.gotticket.pl.